26 juli 09

Skrivet den 2009-07-26, klockan 21:12:18
Så då va jag äntligen tillbaka efter en vecka hos MoP. Det har iofs vare bra, men det är alltid skönt att komma hem igen.. Har hjälpt pappa lite granna, mest frågat ut honom om lite olika saker.. =P Hehe, men han tyckte jag va rolig.. =P Jag stod för underhållningen. =)

De va middag med familjen G igår.. Mycket trevligt å mycket gott..

Pelle har vart på besök idag, han fick middag fika här innan han drog ner igen.. Erik ligger å sover å jag å Macke sitter i soffan å tittar på teve..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0