16 juli 09

Skrivet den 2009-07-16, klockan 10:28:10
Gick å la mej tdigare än vad jag hade planerat igår, men huvudvärken tog nästan död på mej..! När jag vaknade i morse kl6 hade jag fortfarande lika ont, å så frös jag.. Men de va nog inte så konstigt eftersom jag bara sov med lakanet.. Mitt täcke låg på golvet, men jag orkade ite plocka upp de.. Gjorde så lite som möjligt för att inte röra på huvudet.. Så jag tog Eriks istället.. Han plockade upp mitt täcke å la de över mej efter lite gnyande.. =P

Klockan ringde 9.20, då vare dags att gå upp å titta på Blue Water High.. Ska tvätta kl12, hoppas att torktumlaren funkar idag för jag har massa lakan som jag gärna vill blir torra.. Innan tvättningen ska jag inte göra så mkt nytta.. Vila å se till att huvudvärekn försvinner på riktigt..

//Angelica


Grattis till Eriks kompis Emelie som fyller 20 idag!! =)

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0