13 juli 09

Skrivet den 2009-07-13, klockan 17:05:31
Helgen har varit väldigt trevlig.. Åkte hem till Erik först å så kom MoP å hämta mej å Macke.. Åkte hem å åt midda, Erik följde med ut.. Sedan for vi ner till stranden å kolla läget.. Mrs va med, hon var inte överlycklig, ganska så rädd. Men de gick bra i bilen, de trodde jag aldrig..

Sen tittade vi på Ondskan, hur många gånger har man inte sett den?? Kan den typ utantill... =p Efter de åkte Erik hem, han var ganska så trött..

Igår så städade jag lite innan jag å Macke tog en träningsrunda.. Han sprang å jag cyklade å sen vare lite styrka, trodde att jag skulle knäckas..

I morse när jag vaknade hade jag sjukt ont i vänster armen.. Vet inte vad jag har gjort.. Kan som inte va träningsvärk för jag använde inte armarna igår.. Hoppas att dte går över snart..

Ska iväg på spinning idag, undra hur det ska gå med armen.. Får prova.. Sen är jag lite orolig över min kondis, inte den bästa.. Men den ska tränas upp.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0