1 juli 09

Skrivet den 2009-07-01, klockan 09:45:32
Vaknade halv tre i natt av att regnet öst ner.. Det var inte nådigt å sen small det till.. Vart livrädd å gömde mej under täcket.. Sen sken hela sovrummet upp å jag började räkna, hann till 2 innan det började mullra å sen small det igen.. PANIK!!! Kastade mej upp ur sängen å drog ut teven, Eriks dator å routern.. Jag tror iofs att vi inte behöver dra ut eftersom vi bor i lägenhet, men vem vågar chansa när åskan är precis över?!?! Det blixtrade ett par gånger till, men ovädret försvann längre bort.. Så då kunde jag jag sova..

Vaknade vi sju av att jag fick ett sms, från M. Hon sa att Rix FM började sända i Umeå igen!! Yeah!!! Äntligen någon bra radio-kanal. Nu har jag iofs radion inne i sovrummet, skulle vilja ha en liten i köket.. Innan nio fick jag ett till sms, från OnOff.. Att servicen på min telefon var klar.. Då verkar de som om de har fixat den gratis.. För de skulle typ ringa annars å skicka en räkning, men de har dom inte gjort.. Ska åka å hämta den sen, saknar den!!

Dags att plugga lite..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0