WTC

Skrivet den 2009-01-10, klockan 23:08:50
Sitter just nu å tittar på filmen World Trade Center.. Det med nåra tårar i ögonen.. De e ju väldigt sorlig..

Jag kommer ihåg den dagen.. Jag gick i sjuan, det hade varit nån slags tipsrunda i skolan, vi hade gått runt över allt i området å svarat på frågor.. Jag åkte skolbussen hem.. Å visste då ingenting..

Det första pappa sa när han kom innanför dörren var: Slå på teven.. Jag kom ner från övervåningen å tittade.. Förstod först inget, det var som om det var en film, helt overkligt.. Men när jag såg reprisen på teven om och om igen då började jag fatta, att det var på riktigt å att det var allvarligt..

Dagen efter var det mycket prat om det i skolan..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0