Väderkoll

Skrivet den 2009-01-14, klockan 12:53:43
Varje morron så brukar jag vinkla upp persiennen lite å kolla vad det är för väder ute.. Av nån anledning gjorde jag inte det i morse, varför vet jag inte..

Om jag hade gjort det så hade jag:
¤ insett att ett par täckbyxor hade varit bra
¤ skippat kladda på mascara
¤ inte tagit på mej gympaskor
¤ tagit på mej en halsduk

För när jag kom utanför porten så snöade de som bara den.. Så jag såg ut som en snögubbe när jag kom till skolan.. Blöt å kall om byxorna (de vart torra till efter rasten, men fortfarande kalla), isbitar i håret å svart under ögonen, yippi!

Turligt nog så blev jag inte blöt om fötterna, men jag hade fruktansvärt ont i nacken, för jag hade spänt mej så mkt för att det inte skulle komma snö in i jackan..

Så i fortsättningen så måste jag komma ihåg å kolla vädret..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0