Mkt gjort

Skrivet den 2009-01-20, klockan 21:39:18
Ojojoj, vilken dag.. Det har inte vart jobbigt utan jag (vi) har hunnit med så mkt!!

Jag var i skolan på förmiddan, E fixade lite här hemma, bar ner saker till förrådet å tog upp nåra.. Fick bort all tvätt.. Blev riktigt glad när jag kom hem, för vika tvätt är det tråkigaste jag vet!! Speciellt strumpor!!

Sen åkte vi å handlade mat.. å när vi kom hem så bar vi ner lite till till förrådet å tog upp mera.. Väl uppe så började vi montera upp tavlor, speglar å handdukshängare.. Det som har hängt på oss sen innan jul.. Men det går inte så fort här hemma.. =P

Till middag gjorde jag tunnbrödrulle.. Å det var tur att det bara var jag å Erik här hemma.. Då en av oss inte åt så värst fint, utan med HELA ansiktet.. =P Ni kanske kan gissa vem det var? =P Hehe

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0