My Gousch!

Skrivet den 2009-01-09, klockan 21:35:35

Bänkade mej framför teven med min Pollypåse klockan 20.00, då det var dags för den fjärde säsongen av Let's Dance.. Inte för att jag kan något om dans, men jag tycker att det är kul att titta, för de är så fina..

Jag klarade å titta till en av deltagarna (ledtråd: Sveriges största bloggare) öppnade munnen å började prata.. Jag satte min Polly i halsen, gu' va falskt de lät när denne sa saker.. Lät jättepåklistrat alltihop, töntigt.. De va riktigt jobbigt å lyssna på.. Så jag stängde mina öron å sen tappade jag lixom gnistan..

Inget fel på personen, jag brukar läsa hennes blogg någon gång ibland när jag känner före.. Men så bra tycker jag inte att den är. Min är nästan bättre.. =P Kanske inte, men det finns en annan bloggerska som jag tycker är mycket bättre; Kenza. Hennes blogg läser jag varje dag..

Jag kanske ska ge Let's Dance en chans, de finns ju trotsallt andra bra personer som är med.. Men jag ska nog stänga av ljudet nästa gång bloggerskan pratar, tål bara inte å lyssna..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0