Tvätt

Skrivet den 2009-01-25, klockan 11:57:12

I och med projektet som vi håller på med nu så kommer mina dagar inte vara 8.30-12, utan det kommer å bli eftermiddagar också.. Vilket gjorde att jag inte kommer att kunna tvätta på onsdag som jag hade planerat.. Så jag var tvungen å boka om..

Men det var inte så lätt att hitta en ny tid.. För den närmaste veckan var fullbokad.. Men jag lyckades iaf hitta en kvällstid.. Dock en kortis, så de får bara bli de viktigaste..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0