Tillbaka i skolbänken

Skrivet den 2009-01-07, klockan 13:35:00
Första dan i skolan efter lovet.. De va lite kämpigt å komma upp ur sängen i morse, även fast jag gick å la mej tidigt.. Men jag somnade iofs sent..

Kände att jag var lite för trött för att sitta å lyssna på en föreläsning, men jag höll mej iaf vaken.. =P Efter föreläsningen gick jag till UB å lånade en bok som vi ska ha i 2 dagar.. De va lite krångligt å hitta den för jag gick ju vilse hela tiden, hade ingen aning om vart jag skulle.. ;) Men tillslut hittade jag den å fixade ett lånekort..

Sen blev det räkning, en del va väl okej, men vissa saker väldigt svåra, saker som han inte hade gått igenom på ett bra sätt.. Ska sätta mej å kolla på lite föreläsningar från förra året för att fräscha upp minnet.. Kan vara bra när jag ska plugga inför duggan..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0