Sövande

Skrivet den 2009-01-13, klockan 13:06:23

I slutet av dagens lektion så var det ett par av oss som fick oss ett gott skratt.. =)

Hela föreläsningen hade varit trög, jag höll på att somna under den första perioden.. Det var inte bara jag som var trött, en lutade huvudet bakåt å slöt ögonen en annan somnade med huvudet framåt (som jag tydligen sover när jag åker bil)..
Jag lyckades bli piggare efter rasten å antecknade lite som kunde vara bra å ha.. Helt plötsligt hör jag en snarkning å rycker till.. Trodde att de va nån som drev med föreläsaren för han räknade fel å visste inte riktigt vad han höll på med.. Men så började de runtekring skratta..

Så jag tittade åt höger där ljudet kom ifrån, å de va ingen som drev med läraren, utan personen hade somnat å sov på ganska bra, för de var svårt att väcka honom.. =P Det tog ett tag innan vi kunde sluta å skratta, för det var ganska så klockrent! ;) Så kan det gå..

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2009-01-13, klockan 14:44:19

pinsamt om de hade varit du som somnat ^^ haha


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0