Promenad

Skrivet den 2009-01-24, klockan 16:06:58
Hittade isbroddarna idag så nu fanns det inte längre nån ursäkt till att inte promenera.. =P Tog på mej dom å gick ca 3 km.. Tycker att det räcker för att vara första gången på länge.. Vill ju inte chocka mina benhinnor.. =P Ska gå den sträckan ett tag å sen ska jag byta till en annan som är lite längre.. Å senare kanske ta en som är ytterligare lite längre..

Kanske att jag tom kan börja springa igen.. Fast jag kanske ska vänta till våren med de då snön är borta å marken lite mjukare.. Jaja, ett senare problem..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0