Morronpigg

Skrivet den 2009-01-11, klockan 11:28:38

Vaknade runt 8 idag å kunde inte somna om, men jag kunde inte gå upp heller, det var för tidigt..! Så jag låg å vred å vände mej, men kvart i nio stod jag inte ut längre.. Så jag tog min bok gick till soffan å började läsa lite..

Sen åt jag lite frukost å så vare dags att börja plugga. Det känns som om det är samma uppgifter på alla övningstentorna bara att de kan byta ut nån siffra här å där.. Jag kan inte säga att jag kan det, men jag kan säga att jag kan det bättre än vad jag kunde härom dan..

Å det är ju alltid nåt positivt.. Har iaf med mej minst 2,5 p från första duggan, den som var i fredags har jag ingen aning om.. Inte så många iaf, för jag kom på sen när jag kom hem att jag hade slarvat mkt.. Men vi får se hur mkt det blir.. Nån poäng vore ju bra..

Jag tror att tentan kommer att va på runt 24 p, det brukar va så.. Å då måste man ha minst 12 för att bli godkänd.. Å jag har redan 2,5, alltså behöver jag 9,5 för att bli godkänd, å det ska jag försöka pricka in.. Har faktiskt klarat nåra 3-poängare nu.. Så helt omöjligt är det inte.. Å sen kanske jag lyckas få nån p här å var..

Ska plugga lite till, sen ska jag fixa iordning lite här hemma, samt ta en dusch.. Erik kommer hem om ett par timmar =) Inte för att han brukar bry sej om det är städat eller inte, men jag kan ju ta å diska iaf.. =P

Ciao 


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0