Mattekväll?

Skrivet den 2009-01-13, klockan 12:27:42
Nåra stycken i klassen ska sitta på skolan ikväll å plugga, å de undrade om jag också ville de.. Men jag vene, kan lix inte plugga efter klockan 6-7, min hjärna börjar packa ihop å är beredd att gå å sova då.. Samt att jag har suttit från morronen/förmiddan å eftermiddan, de får som räcka.. Så jag tror att jag skippar de..

Å idag är det ju tisdag den 13 januari å vet ni vad det är då? Andra Avenyn!! Så jag ska sitta i soffan å koppla av till de.. =D

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0