Jobbig morron

Skrivet den 2009-01-16, klockan 07:01:14
I morse vaknade jag inte utav: ba ba ba ba ba, utan av att Erik flög upp ur sängen.. Han vaknade ett par minuter innan han skulle åka hemifrån..

Så jag gick upp gjorde frukost till honom så att han skulle hinna göra allt annat som ska göras på morronen.. När han satt å åt mackorna jag hade brett så öppnade han mackan å kollade om de var nåt smör i den.. =P Hehe, han tyckte att jag var ltie snål.. =P

Inte nog med att han vaknade lite sent, så hade mobilen inte laddat under natten, å den varnade för lågt batteri.. =/ Så jag lånade ut min gamla nokia, iofs med lite halvdåligt batteri, men jag vågade inte låna ut min S.E.

Försökte somna om igen, men det gick inte.. Blev alldeles för pigg samt hungrig.. Så jag hoppas att jag kommer bli trött senare, för klockan är bara sju å jag är ju ledig idag!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0