Förvirrad

Skrivet den 2009-01-11, klockan 13:24:06
Jag måste vara totalförvirrad.. Jag kan sitta å tänka på en sak, sedan komma på en annan sak som jag måste göra.. Gör det, tar väl nån minut, sen komma tillbaka.. Å då har jag glömt bort min första tanke.. Å hur mkt jag än försöker så kommer jag inte påre..

Men sen kan jag komma på de igen, men då kommer det nåt annat emellan som jag gör.. Å sen är det borta igen.. Iofs så brukar de va såna här tråkiga saker som; vattna blommorna, torka bordet, ta upp klädhögen..

Det är därför mina blommor dör, det ligger brödsmulor över hela köksbordet å ett berg av kläder nedanför min säng.. =P

Egentligen kanske jag inte är så förvirrad utan bara är en person med mycket tankar.. Vi säger så istället, för de låter lite bättre än att vara förvirrad..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0