Agge sammanfattar året 2008

Skrivet den 2009-01-05, klockan 20:30:18
Nu är 2008 slut å 2009 har börjat.. Hela 366 dagar har gått, å det har gått fort väldigt fort, känns som om det nyss var sommar å vi flyttade in i lägenheten.. Men de va länge sen!
Vad har då hänt?

Januari
¤ Va på en fest långt ute i skogen, va uppe hela natten för att ta första bästa buss hem ;)
¤ Erik bjöd mej på middag å bio första gången.. =)

Februari
¤ Erik å jag blev tillsammans

Mars
¤ Var på Eriks 100-dagars(?)
¤ Hade Melodifestivalkväll med basårstjejerna..
¤ Erik träffade min familj för första gången!!
¤ Jag träffade Eriks kusinbarn för första gången, något jag aldrig kommer att glömma =)

April
¤ Parmiddag på MAX
¤ Fick en lägenhet
¤ Vi for ner till Stockholm

Maj
¤ Va på min livs första kojakt.. =P

Juni
¤ Klarat basåret
¤ Erik tar studenten
¤ Jag å Linkan spenderar en kväll i Övik i väntan på att Erik har festat klart
¤ Broder tar lill-studenten
¤ Midsommar på Bäcksvöja

Juli
¤ Flyttade in i lägenheten
¤ Vännäs
¤ Eriks familj på besök
¤ Min familj på besök
¤ Jag firar min 20e födelsedag
¤ Fick den bästaste av de bästa presenterna av Erik
¤ Nipyran
¤ Rotsidan

Augusti
¤ Bönhamn
¤ Country-festival i Bredbyn =P
¤ N0llningen börjar

September
¤ Skolan börjar
¤ Körkortet är inte längre på prov

Oktober
¤ Kramm
¤ Macke på besök
¤ Bio

November
¤ Hade tentafest här hemma
¤ Linkan på besök
¤ Va i huvudstan

December
¤ Julbakade
¤ julbord på Eriks jobb
¤ De målade/tapetserade om  lägenheten
¤ Åkte lastbil med Erik
¤ Basårsmiddag
¤ Lilla julafton
¤ Riktiga julafton med familjen
¤ Juldagen hos Erik
¤ Eriks familj hos oss
¤ Skidåkning i Bjästa
¤ Fin julsång i kyrkan av Eriks mamma å syster
¤ Ett lyckat nyår

Det är svårt att komma ihåg allt såhär efteråt, se de va tur att jag hade bloggen till hjälp.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0