Vilken ändring!

Skrivet den 2009-02-26, klockan 15:44:59
Jag blev chockad idag på föreläsningen.. Det var lungt, pedagogiskt å helt, helt fantastiskt!!! Det var sån skillnad att jag vat inte vad jag trodde.. Men det var så skönt.. Att förstå grunden, nu kan jag ju jobba själv å kanske lyckas klura ut något..

Jag å C satt å gjorde nåra uppgifter som nästan klarade på egen hand.. Var tvugna att få lite hjälp å förståelse.. Å jag var så lycklig när jag gick därifrån!! Så det här kommer att bli en bra helg.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0