Vad ska jag hitta på?

Skrivet den 2009-02-23, klockan 14:21:35
Det var ganska mkt papper som jag inte hade satt in i pärmen.. Senaste var analys-kursen (2.a kursen).. Fick börja på en ny pärm, det är så sjukt mkt papper som jag har samlat på mej, å jag vågar inte slänga de än.. Kan va bra å ha i de andra kurserna.. Som i den här så ska jag nog gå tillbaka till mekaniken lite..

I mitt sorterande kom jag på att jag saknar en tenta å en dugga, undra vart de har tagit vägen.. De va ju inte i den stora röran med saker.. Men de dyker väl upp så småningom..

Sen satte jag mej å försökte läsa boken, men det var stört omöjligt, fattar ändå inte.. Så jag bläddrade å tittade på bilder å läste bildtexten.. =P Hehe, de borde ha bildböcker till undervisningen..

Frågan är: vad ska jag hitta på nu?!? Är lite sugen på å titta på OC för 100 gången.. Men boxen under teven ser så lockande ut!! Å nu vare faktistk ett bra ta sen sist, höstas kanske.. Så jag kanske inte kommer ihåg allt.. =P Eller så kan jag ju läsa min bok.. Äh, den spar jag till ikväll.. Nu ere dags för OC..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0