Tur eller otur?

Skrivet den 2009-02-25, klockan 21:49:23

Idag när Erik kom hem tryckte han ner dörrhandtaget å ringde sen på dörren.. Blev så rädd/glad, att jag snabbt sköt ifrån mej bordet, så att mitt vattenglas välte omkull. Som tur var precis brevid datorn iofs lite på batteriet, men de torkade jag fort bort.. Fick även en del på min OC-box, den är iofs inte så ömtålig..

Eller det kanske inte var tur, snarare otur att jag missade datorn.. För om jag hade "råkat" pajjat datorn hade jag kunna ringa till LF å säga att det hände en olycka å kanske fått ut en ny.. =)

Snart dags att sova

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0