Träning

Skrivet den 2009-02-06, klockan 21:31:08
Skulle vilja ha de här två.. Istället för att köpa kort på IKSU så kan jag göra mitt eget gym här hemma.. Väntar även på min boll, som Erik glömde hemma hos sina föräldrar..

Får se, ska fundera påre.. Vill även ha ett par gympaskor, hittade ett par snygga på Stadium idag, men jag kunde bara inte köpa dom (typiskt mej).. Problemet är att jag inte kommer att få in inläggen i dom.. Men det finns inga snygga skor som är tillräckligt breda.. Så nu struntar jag i de.. Behöver kanske inte ha de skorna vare dag.. Kan ju ha de andra då å då också..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Mino
Den 2009-02-07, klockan 11:29:23

Köp gymkort ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0