Snö

Skrivet den 2009-02-05, klockan 09:30:00
Kul att Umeå är så duktiga på att ploga gångvägarna.. Det var ju nästintill omöjligt att ta sej till skolan.. Fatta att jag var rädd!! Flera centimeter snö å spårigt, då ere inge kul att cykla.. Men bilvägarna de va så gott som fria från snö.. Orättvist.. Det är ju lättare att köra bil på en massa snö, än att cykla..

Jag hoppas att det är borta då jag ska hem..

Nu sitter jag å väntar på att Markus ska komma hit å vi ska börja arbeta..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Jackeline Perez
Den 2009-02-05, klockan 11:45:17

hoppas du lyckas ta dig förbi sen :) puss


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0