Pigg?

Skrivet den 2009-02-09, klockan 17:49:48
Jag är faktiskt riktigt förvånad, jag lyckades hålla mej vaken under dagens föreläsning, men det var bara för att jag antecknade så flitigt.. =P Det var inte bara jag som blev förvånad, utan Charlotta också.. Hehe..

Idag var det en från kommunen som var där å pratade.. Typ vad de gör å hur de vill bygga.. Efter den föreläsningen gick vi å arbetade med projektarbete 1, dvs Umeå Östra.. Vi tjejer hann klart, men inte killarna.. Men vi ska träffas i morron igen å färdigställa..

Sedan kom Erik å hämtade mej på skolan =) Hehe, men vi skulle åka å handla, så de var ju på vägen.. Nu har vi precis ätit middag å nu ere dags för kaffe..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Jackeline Perez
Den 2009-02-09, klockan 18:07:34

gott med lite fika egter matten =) allt bra? kram

Skrivet av: Angelica
Den 2009-02-09, klockan 19:21:13

Jo, det är gott! Allt bra med mej =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0