Oväder

Skrivet den 2009-02-08, klockan 10:05:24
Jag vet inte om det snöar eller om det blåser så mkt att snön yr.. Men det var ett oväder utanför iaf.. Sprang till tvättstugan de handöar om typ 20 meter eller nåt.. Å jag var alldeles snöig när jag kom in.. Hade iofs förberätt mej dåligt, för jag hade stoppat nyckeln tillbaka i fickan å i stressen vare svårt att få upp den..

Det var tur att jag inte tog på mej gympaskor, men det såg inte så sexigt ut med mjukisbyxor instoppade i stövlarna.. =P Men skit samma, jag var torr om fötter å ben när jag kom in iaf, å de var huvudsaken.. =)

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0