Ny kurs

Skrivet den 2009-02-23, klockan 13:20:43
Dagens föreläsning? Hmm, det var tur att det inte var nåt nytt, för då hade jag varit helt lost!! Jag tror att den hör kursen kommer att bli svår, typ 70% kuggade förra året.. Å dom hade ingen bra lärare, men de hade en bättre än vad vi nu har!! Jag förstår inte vad han säger; tyst, fort, ljust å brytning är ingen bra kombo...

Det är samma lärare som vi hade i husbyggnadsteknik i höstas, då jag gick på tre föreläsningar å sen tröttnade.. Vi får väl se hure går den här gången, känns ändå lite viktigt att hänga med för annars ere kört.. Så idag ska jag läsa i boken, efter att jag har sorterat alla mina papper från tidigare kurser..

Jag har ju inte direkt något att skylla på eftersom jag är "övergiven" ett par dagar.. Måste iofs passa på då, då det är lite lugn å ro här hemma.. ;)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0