Längtan

Skrivet den 2009-02-04, klockan 20:23:09
Jag förstår inte hur man kan sakna en person så fruktansvärt mycket.. Det spelar ingen roll om man är ifrån varandra en dag eller två veckor.. Längtan är alltid lika stor!!

I vanliga fall så brukar de första dagarna vara jobbiga, den här gången gick det bra.. Värre vart det igår, då kom längtan krypandes.. Men det försvann ganska så fort, för jag tillät mej inte att längta å hoppas..

Från och med nu så ska jag sluta å längta å hoppas, för det hjälper mej ändå inte.. Ju mer jag tänker påre, ju jobbigare blire.. Å jag känner att jag inte orkar, vill inte lägga massa energi påre.. För jag vet ju inte när den är över..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0