Köket

Skrivet den 2009-02-04, klockan 16:29:44
Det vart 6,5 timma i skolan idag..Puhh!! Å fortfarande så är vi inte helt klar med prissättningen av allt!! Fatta att det tar lång tid!! Men i morron så kommer vi att bli klar med det, samt att vi ska börja med enhetstider då hoppas jag.. Det kommer också att ta tid har jag hört..

Ska gå till ICA nu, sen laga mat å sen göra en drömtårta!! Får se hur mkt det blir, kanske tar med den på middan i morron.. Annars åker den in i frysen, för jag hoppas att det funkar.. Måste nämligen göra slut på mina ägg.. Å jag är inge sugen på att äta äggen som dom är.. Är inte så förtjust i de.. Köpte dom till Erik, men han har bara ätit 2 st typ.. Buuuu!

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Jackeline Perez
Den 2009-02-04, klockan 17:37:41

hur ser en drömtårta ut? puss


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0