Kärlek

Skrivet den 2009-02-07, klockan 19:30:20

När vi satt i bilen idag på väg hem, så höjde Erik volymen när dessa toner började spelas:

Du kan ta min Lambourghini, du kan få min GTI
Allt det där är bara plåt och läder och det struntar jag blankt i
Men en sak ska du veta att jag inte tänker ge dig

Jag talar om min största skatt
Det är en vän med träpanel och hjärta

Nej du tar inte min Mercedes
Mercedes är min bäste vän
Du tar inte min Mercedes
Nej då kan du hälsa hem


å sedan satt han å bläddrade å bläddrade till denna kom:
I'd like to do a song of a great social and poetical import. It goes like this-
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?
My friends all drive Porches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends.
So oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?


Hmm, jag tror att det är nån som är en aning kär i sin bil..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0