Goooo morron!!

Skrivet den 2009-02-04, klockan 07:56:07
Har nu suttit bänkad framför Vakna med The Voice, då Kenza var med där!! =)

Vaknade kvart i sju i morse, tänkte gå upp då, men ombestämde mej.. Sen ringde klockan 7 å då orkade jag inte gå upp så jag snoozade 9 minuter.. Å sen tog jag mej upp, åt frulle å tittade på tv..

Idag äre bara projektarbete, får se hur länge vi kommer att hålla på.. Hoppas att vi kan börja med arbetstiderna iaf, men prissättningen tar sin lilla tid.. Jag vill bli av med det här nu!! Iofs så har vi en heldag med projekt i morron också..

Nu ska jag gå å borsta tänderna, å håret å kladda på lite smink..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0