Gahhhhh

Skrivet den 2009-02-25, klockan 16:19:26
Blev riktigt arg å frustrerad å jag vet inte vad idag.. De va nära att jag tänkte skälla ut läraren, kanske jag gjorde lite, vet inte.. Men jag var så arg att jag inte kunde kontrollera mej själv.. Det var nära till psykbryt å en massa tårar i all frustration.
Det går inte, han pratar i 200, för han har så mkt att säga på så lite tid.. Jag förstår inte hur det kan bli bättre, tror han att vi hinner uppfatta något när det går så fort?! =S Det är en omöjlighet.. Känner mej så sjukt dum att jag inte vet vad..

Men vi sa iaf till honom, så vi får se om det blir bättre i morron annars så skickar jag mitt färdigskrivna mail till kåren. För jag tänker inte acceptera de här!!

Känner mej inte lika slut idag som igår, så nu ska jag försöka att läsa lite i boken å se o jag kan bli nå klokare..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bea
Den 2009-02-25, klockan 17:12:17

svar: ja jag ser verkligen framemot att läsa hennes böcker :)

kramar


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0