Frusen

Skrivet den 2009-02-06, klockan 19:43:25
Det är helt sjukt, jag sitter här i myskläder under en filt å fryser som %"¤%#@!! Likdant vare i morse, trodde att jag då hade feber, för jag kände mej lite hängig å varm.. Men jag hade bara 37,8.. Så inge feber där inte..

De jobbiga är att det spelar ingen roll hur mkt jag klär på mej, för jag fryser ändå.. Skulle kunna sitta med vinterjackan inne å huttra..

Kanske att jag ska värma vetekudden, den brukar hjälpa lite.. =) Nu är det dags för kaffe, det kanske häjlper..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0