Fettisdag

Skrivet den 2009-02-24, klockan 18:56:32
Jag tappade mitt semmelsällis, så jag fick köpa på ICA å sitta ensam å äta ist.. Menmen, det går bra de med.. Så nu ska jag hugga in i min semla med varm mjölk!! Mumsfillibabba!!

//Angelica


Det va inte lika gott som jag hade förväntat mej.. =/ Vet inte varför.. Eller jo, det var lite för mkt mandelmassa, jag som trodde att jag gillade de.. Inte i en klump kanske..

Vad tycker du?
Skrivet av: Lina
Den 2009-02-25, klockan 20:12:01

åh jag älskar semlor :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0