Bläää

Skrivet den 2009-02-04, klockan 18:11:34
Jag kan inte påstå att jag älskar att diska, men ibland så är det faktiskt lite kul, eller kul å kul.. Det funkar.. Speciellt om det är tallrikar eller nåt som är enkelt.. Inte massa sönderbrända kastruller, de är för jobbigt..

Men nu så har jag verkligen tröttna på att diska, det är så sjukt tråkigt!! Men jag tvingar mej varje kväll att ändå göra de, för om jag får ett berg av disk blir jag ännu mindre motiverad till att diska..

Anledningen till att jag har tröttnat rejält är för att min diskare har tagit semester på obestämd tid (helt utan mitt godkännande!! ) Så nu måste jag diska allt själv!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0