Ångest på hög nivå!

Skrivet den 2009-02-12, klockan 21:49:26
Jag fick nyss världens supermega ÅNGEST!! De e ju en vecka kvar till tentan, å hur mkt har jag kollat igenom allt material?!?! Har inte ens vågat titta igenom övningstentorna, för det lilla jag såg av dem gjorde mej livrädd!!
¤ De såg svåra ut..
¤ Boken var tråkig att läsa, så jag måste komma på nåt bättre system..
¤ De sista föreläsningarna har jag inte renskrivit än, vilket jag skulle ha gjort till i morron..
¤ Projektet är inte klart å Markus ligger hemma med feber =S

Ahhhh, jag som lovar mej själv vid varje kursstart att verkligen hänga med från början!! Men av nån anledning så blir det aldrig så.. Men jag bör nog göra de till nästa kurs, för vi ska ha en kass föreläsare så det blir nog mkt tid hemma då istället..

Jaja, nu ska jag gå å sova så jag slipper tänka på allt det här..

Det blir tidig uppgång i morron, 7, äta frukost, plugga, klä på mej, till skolan (förhoppningsvis)

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Jackeline Perez
Den 2009-02-12, klockan 23:02:44

haft en bra dag? kram!

Skrivet av: Maria
Den 2009-02-12, klockan 23:18:51

fiin blogg!

Skrivet av: Angelica
Den 2009-02-13, klockan 07:28:56

J: jodå, den har varit okej..

M: Tack =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0