Akta!

Skrivet den 2009-02-27, klockan 16:15:36
Så då har vi varit på en liten runda.. Först åkte vi å slängde våra tv-apparater som har stått å samlat damm alldeles för länge.. Men det har kommit så mkt annat ivägen att det inte blivit av.. Det kändes lite jobbigt att slänga dom.. För de kom en kille å hjälpte oss å han var lite brutal.. "Akta farmors tv!" Höll de på å slinka ur mej.. Men varför?! Vi skulle ju slänga den ändå, så de spelade ingen roll om den gick sönder.. Men ändå.. Att se den krossas, de va jobbigt.. =P

Sen gick jag in på H&M å köpte nåra nya baslinnen, ska slänga nåra gamla som är små å urtvättade.. Sen blev de en snabbis in på SB för att ha något till i morron.. Å sist in på MAXI. Skulle bara ha nåra saker, men det blev mer än så.. =P

Nu ska jag fylla mitt nystädade badkar med vatten å ta ett långt å skönt bad, eller långt kanske de inte blir, för jag brukar tröttna rätt fort.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: sandie
Den 2009-02-28, klockan 00:02:44

Som mig. jag trottnar fort jag med. Jag skulle foredra en stol i duschen, mkt battre! :)

Skrivet av: Angelica
Den 2009-02-28, klockan 01:32:22

Hehe, en bra idé.. Lyckades iofs nån timma så där.. Bara jag har nåt att göra under tiden så gåre.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0