27 feb 09

Skrivet den 2009-02-27, klockan 11:23:34
Fortsatte min städning nu på morronen.. Har tagit mej an badrummet, tog väl drygt en timma eller så, men jag gjorde det ganska så grundligt.. För golvet var väldigt smutsigt å så.. Sen har jag gått runt å dammat lite granna..

Dammade runt Erik men han verkade inte vakna uav de.. Var tvungen å lyfta på hans täcke lite för att komma åt sängkanten men ha sov bara vidare.. När jag var klar så började han morra lite åt mej.. Undra vad han drömde?!?

Nu ere typ bara dammsugning å torkning av golv kvar, men de väntar jag med tills han har vaknat.. För det är saker som kommer å låta lite granna..

Ha en bra dag!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0