14 feb 09 - ALLA HJÄRTANS DAG!!

Skrivet den 2009-02-14, klockan 08:48:50

Jag tror inte att ALLA HJÄRTANS DAG är min dag.. Har lix inge tur just den dagen om året..
2006 - Foxy lämnade oss

2007 - Var sjuk

2008 - Hes som en kråka, feber

Å i morse när jag vaknade var jag jättetäppt i näsan, ont i halsen och i lungorna.. Trodde att jag hade feber också, för det kändes som så till en början, men sen tog jag på pannan å den va iskall.. Skönt..

Jag vet att jag förra året sa att jag tyckte att det var onödigt att "fira" denna dag å att man borde göra det lite då och då.. Men nu har jag fått erfara å det blir bara inte så.. Det kommer så mkt annat emellan.. =S

Fast vi har bestämt att vi inte ska fira Alla Hjärtans Dag, utan vår 1-årsdag, fast nåra dagar för tidigt.. Men det känns bäst så eftersom det är lördag.. Å nästa vecka är på tok för stressig för min del..

Nu ska jag dricka upp mitt honungsvatten
Hoppas att ni får en mysig dag!!



//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0