Tröttis

Skrivet den 2009-12-15, klockan 14:09:33
Idag var det en jobbig föreläsning.. Eftersom jag inte antecknade så flitigt å de gick så långsamt mellan OH-bytena så höll jag på å somna.. De e inte så bra, speciellt inte om man är så få som vi var idag, hela 10 st var där, för de syns ganska väl om nån somnar..

Skulle träffa basårarna 2 eller 3, men jag har inte fått nå mer info å de svarar inte heller.. Så jag stannar här hemma tills jag vet nå mer.. Ska kanske ta å göra lite nytta under tiden.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-12-15, klockan 21:47:57

f i n b l o g g =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0