Skolaskolaskola

Skrivet den 2009-12-08, klockan 12:50:21
Jag överlevde denna dag också. Var inte så hemskt, han är väldigt snäll å låter oss skriva av OH-bilderna å riktigt väntar. Ibalnd kan man tycka att han väntar lite väl länge, men han menar bara väl.

Efter det var slut så cyklade jag hem, Erik kom precis då också. =) Tur de, för jag behövde en sak av honom! Så nu har jag bokat biljetter hem=) Eller ja, ner. De va ingen som fatta vad jag mena när jag sa att jag skulle hem.. =P Lite tröga dom är..

Bara 7 dagar kvar! (Å  bara 4 dagar i skolan!!)

//Angelica


Juste klarade projekteringen!! Jag är lycklig, blev lite lättare på mina axlar. Bara hemtentan kvar, ska nog ta tag i den nu.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0