Skola

Skrivet den 2009-12-14, klockan 12:08:50
Usch vad tråkigt, jag höll ju nästan på å somna.. För att hålla mej vaken så måste jag skriva hela tiden, eller ha nån som pratar med mej.. Jag orkade inte skriva å eftersom Jenny inte var där hade jag ingen som pratade med mej..

Fick reda på att fredagens lektion går inte att hitta i boken.. Lite typiskt, av alla dagar som jag är borta så är det just den.. Jaja, han ska lägga upp det på hemsidan så de löser sej nog ändå.. Ska kolla i den gamla boken, kanske står något där.

Ska ta å renskriva anteckningarna nu hade jag tänkt.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-12-14, klockan 12:47:46

hoppas du har överlevt skolan denna måndag? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0