Julsittning

Skrivet den 2009-12-13, klockan 00:45:45
Usch, har haft en usel kväll.. Kan inte direkt komma på nåt positivt, eller jo, förfesten hos Stina, men inget mer..

• På grund av knaper tid hann jag inte riktigt fixa ordning mej
Kameran fick en våg öl över sej, jag trodde att den klarade sej, men det gick tydligen bara att ta kort å inget annat så som zoom, ändra bild, eller kolla på bilderna.. Var helt inställd på att få köpa en ny, eftersom det inte ens är min kamera. Men nu när jag kom hem plockade jag ut batteriet å då funkar den, lite trög, men den går.
• Mina nya fina strumpbyxor gick sönder
Äckliga människor på dansgolvet
• Så j'vla ont i ryggen(?)
• Alla tjat om att man måste dricka alkohol, jag orkar inte höra mer. Vill jag inte så vill jag inte! Har min gräns å efter det äre stopp. De två incidenterna de senaste åren har skrämt mej så sjukt mycket. Å jag vill inte hamna i den situationen själv. (Å så får jag så ont i magen av all kolsyra.)
Maten, den va en katastrof!! Köttbullarna var typ mamma scans, prinskorven var skrynklig å osmaklig, skinkan var inte ätbar.
• Usel placering, varför måste jag alltid hamna ute i hörnet med alla ettor, när resten av klassen sitter i en klump?

Nej nu ska jag dricka lite vatten å äta salta saker, sen ska jag sova.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-12-13, klockan 01:30:07

jag har varit iväg på lite fest bara (: tråkigt att du inte har haft roligt! vad händer imorgon sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0