Julgodis

Skrivet den 2009-12-09, klockan 15:20:18
Så då va julgodiset klart. Dock blev det nåt fel på kolan, de blev en klump så jag kunde inte lägga i den i formar.. Så jag bredde ut den på ett papper istället, gick lika bra. Den smakar iaf okej. Ischokladen har jag inte smakat än, men jag är tveksam..

Så vad ska jag hiita på nu då?

Gillar att vara ledig, men inte när jag inte kommer på vad jag ska göra.. Jag skulle typ dö av tristess om jag blev arbetslös!! Usch, de skulle inte alls funka för mej, för jag måste hålla mej igång..

Ska ta å skriva lite brev nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0