Fredag

Skrivet den 2009-12-04, klockan 23:03:16
Okej jag gråter lite, Tove åkte. Hon har varit min favorit sen början så det var lite tråkigt att hon åkte. Jaja, sånt e livet. Jag tror hon kommer å lyckas bra ändå. Tur att Erik är i final iaf å jag hoppas verkligen att han vinner, för Calle har jag aldrig varit förtjust i.

Annars idag då,
jag å MM har bakat piroger de va jättegoda!! Sen gjorde vi pizza, mums.. Har duschat å målat naglar till i morron så nu behöver ja ginte tänka på det. Skönt! Har även kikat idol å nu vet jag inte vad som händer. Ska väl ta å packa ihop mina saker för i morron drar jag hem till Umeå igen.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0