Dan före tenta.

Skrivet den 2009-12-02, klockan 21:29:25

Blev lite nervös när jag var ute i tvättstugan 20 minuter å Ebba var inne i lägenheten själv!! Men det gick bra, hon hittade inte på nåt hyss, inte vad jag vet iaf.. När Jenny kom blev Ebba superglad! De stannade kvar en stund, jag å Jenny gick igenom lite inför i morron.

När de gick blev jag ensam, för Erik hade inte hunnit hem än. Men han kom hem ganska så snart. Lagde mat, bäddade sängen. Sitter å tittar på Grey's nu å sen äre bums i sängen.. Har kollat igenom gamla tentor, kommer de sånt så vet jag hur jag ska lyckas lösa. Men som vanligt så kommer det alltid nya saker på min tenta.. Så jag är sparsam med lyckan.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0