9 dec 09

Skrivet den 2009-12-09, klockan 09:42:43
Efter elva åkte vi hem igår.. Blev inte så mkt plugg, men det var inte så förvånande.. Petra fick iaf lite gjort, de va väl typ allt på tre timmar.. =P Men jag sitter fast å måste fråga Annika hur jag ska göra, för jag har verkligen ingen koll.

Funderar på om jag ska till skolan idag, men jag tror jag skippar det, å stannar hemma å fixar med annat istället. Å så går jag till skolan tidigare i morron å sätter mej med uppgiften.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0