8 dec 09

Skrivet den 2009-12-08, klockan 07:57:34
Gomorron, fick sova själv i natt eftersom Erik fick en lång sväng igår. Hoppas han inte får de nå mer, för det är så jobbigt att sova själv. Iofs så borde jag vara van, eftersom jag sov själv i typ 5-6 månader, men jag tycker ändå att det är jobbigt. Men med radion på så går det bra, slipper höra massa konstigt ljud då.

Vaknade i morse med äckligt hår så jag var tvungen å duscha, hur kallt var inte det??! Sprang sedan till soffan och satte mej under filtarna.. Då blev det lite varmare.

Ska snart ta å trippa till skolan, är dock inte så peppad, men jag ska klara den här kursen. Ska plugga som bara den under jullovet (jag ska iaf försöka).

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0