17 dec 09

Skrivet den 2009-12-17, klockan 10:11:04
Erik kom hem strax efter sju igår, jag som ville åka innan sju.. Jaja, de gick bra ändå, va som inge bråska.. När jag kom til flygplatsen var det ingen kö så de va skönt.. Checkade in väskan å så gick jag genom spärrarna. Tvingade med mej Erik också.. =P

Det gick väldigt fort, vi lyfte, mat delades ut ( inge gott), maten togs bort, vi fick en handduk å så vare dags att landa.. 55 minuter tog det, så jag har ganska nära "hem" ändå.. Löste lite korsord gick inge vidare, för jag blev pksjuk så hela planet snurrade..

När vi skulle landa kändes de som om piloten slirade lite i luften.. De blåste nog ganska så bra.. MoP kom å hämta mej på flygplatsen å så åkte vi å häma Macke på träningen..

Ska iväg å träffa Emma idag å innan dess ska jag shoppa lite grann.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0