Varmt + för lite vatten = inte bra

Skrivet den 2009-08-04, klockan 23:21:57
På eftermiddan kände jag att det var huvudvärk på väg.. Va inte så farligt i början, hoppades på att det skulle gå över, vilket det inte gjorde.. Så jag kollade i medicinväskan efter något. Efter de blev det lite bättre, men det är fortfarande inte bra. Mår lite illa å så också.. Tror att det beror på värmen å för lite vätska..

Så, en kom-ihåg-lapp till mej själv:
DRICK VATTEN!!

Ska nog ta å krypa till sängs nu, ska träffa min BB den yngre i morron =)=) Så då vill jag inte ha huvudvärk.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2009-08-05, klockan 17:29:14

ahhhahah du är lustig du :D "BB den yngre" (k)

Skrivet av: Angelica
Den 2009-08-05, klockan 19:06:02

Ja? Du är ju den yngre av oss tre.. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0