Stadsvandring

Skrivet den 2009-08-25, klockan 16:32:10
Spinningen var över ganska fort kändes det som, men det var lite jobbigt där i slutet.. Ledaren var trevlig, hon gick runt å kolla oss så att vi mådde bra fortfarande.. =P Sen fick jag skynda mej hem, hade 20 minuter på mej.. Å halv ett var jag vid skolan. Det var fyra stycken som behövde vägvisning, så jag tog med mej dom..

Nere på stan vare ganska segt, satt på torget i 2 timmar å väntade på att de skulle bli klara.. Sen kom dom å lämnade in sina saker.. Alla tror stenhårt på att de kommer å vinna.. Helt ovetande om att de här bara kommer rinna ut i sanden som alla andra tävlingar.. =P

Sen tog jag med mej ett gäng upp till Uni. igen.. Kom hem strax efter fyra.. Å klockan fyra skulle jag ha vart på Liljansberget.. Blev lite tajt så jag hoppade det.. Var tvungen att gå igenom duschen igen.. Å nu orkar jag inte resa mej från soffan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0