Pricken

Skrivet den 2009-08-23, klockan 23:30:07
Ska snart ta å sova, ska bli så härligt, för jag har nybäddade lakan är nyduschad, renare kan man nästan inte känna sej!! Ska kanske läsa lite i min bok, har inte gjort de så mkt sen Erik kom ner..

Sen ska jag försöka å somna utan å klia ihjäl mej!! Det var iaf nåra som blev glada igår på parkeringsfickan.. Alla MYGGEN!!! Är helt rödfläckig om benen, hur fult som helst..

Igår kväll när jag skulle sova kändes det som om massa saker kröp på mej.. De va jätteobehagligt.. Tände lampan å tittade men kunde inte se nåt.. Hoppas att det inte är så inatt, för då börjar jag bli orolig!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0